Notícies i alertes

L'alumnat de 4rt d'ESO de l'institut ha fet una representació teatral amb titelles a la llar d'infants fomentant valors com la i...

15/06/2026

L'alumnat de 4rt d'ESO de l'institut ha fet una representació teatral amb titelles a la llar d'infants fomentant valors com la igualtat, empatia, treball en equip explicant un conte sobre cooperació i suport als altres. Des del PEE agraïm la seva col·laboració en aquesta activitat i esperem seguir gaudint d'aquests espectacles tant enriquidors.



Més informació

Cerrar [X]Uso de cookies

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y recopilar datos estadísticos sobre hábitos de navegación. El uso de cookies es necesario para la notificación de incidencias. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra Política de cookies